Jarett Kobek - Ja mrzim internet

Hiljadama godina ljudi su za pisanje koristili raznorazne materijale. Neki su pisali perom. Neki olovkom. Neki na pisaćoj mašini. Neki na papirusu. Neki na peliru.

A sada su pisci koristili kompjutere, nusproizvod lukavog umeća globalnog kapitalizma da pretvori višak stanovništva u neiscrpan izvor radne snage. Sve kompjutere na svetu napravilo je roblje u Kini.

Američka književnost svela se na izrabljivanje. Primer za to je i knjiga koju upravo čitate.

Ovaj loš roman, zamišljen da bude moralna pouka na temu interneta, napisan je na kompjuteru. Vi sada trpite razjareno moralisanje licemernog pisca koji profitira na plodovima tuđeg rada.

Jarett Kobek, iz romana „Ja mrzim internet”

Popularni postovi s ovog bloga

Kada Jelena dođe na more

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Ljubomir Erić - Savremeni ljudi ne umeju da vole