Razgovori sa Smojom

Serija „Malo misto” je doživjela nezapamćen i neponovljen uspjeh. Kraj serije je izazvao proteste u javnosti - Bepinina smrt je bila nacionalna tragedija.

Sićan se, završila je serija, i izaša san na Rivu malo prošetat, a padala je kišica. I gredu prema meni dva starija para, i vidu mene. A te dvi žene kad su me vidile, popizdile! Ravno prema meni i udri! Udri lumbrelan po meni! „Ća van je? Ća je bilo?” „Lupežu, kurbin sine, ubija si Bepinu!”, i tučedu me lumbrelan! „Razbojniče, ubojico!” Ubile bi me da nisan uteka.

I tako ste postali ubojica?

Da ubojica? Najgori ubojica i razbojnik u Jugoslaviji! Onda oni pjesnik iz Novega Sada, oni kako se zove... Antić, Miroslav Antić! On me pritija, napa me ka pasa, da će on doć u Split lično se obračunat s menon! Pa opet pisam, stotine pisama! Žene su se javljale da će one zaminit Bepinu, razumiš, da ćedu pazit Luiđija, da ćedu ga gledat, čuvat, kuvat će mu, tićjeg mlika mu neće falit! Prosile su bidnoga Luiđija, jedna je govorila da nima veze što su se u crkvi vinčali, jerbo da je Bepina umrla pa crkva ne brani da se Luiđi opet oženi.

Miljenko Smoje
Iz knjige „Razgovori sa Smojom” Borisa Dežulovića

Popularni postovi s ovog bloga

Igračka vjetrova

Tihe čiste devojke u pamučnim haljinama

Kada Jelena dođe na more

Nitko i ne pomišlja da bi još koliko sutra među nama mogli da prorade noževi

Kako imenovati Srebrenicu

Šta se dogodilo sa onim sjajnim ljudima, tako darežljivim i nasmejanim

Krug se zatvara

Novac je naprosto došao, a prvo je trebalo da napravim nešto