Ponekad dolazim, ponekad odlazim


Ponekad dolazim, ponekad odlazim
a što je što ja ne znam
ponekad jesam, ponekad nisam
al tko je tko, zaboravio sam

Obično šutim, al sve pamtim
što da ti kažem, znaš i sam
uvijek je bilo i biće svjetla
da obasja naš san

Idu dani, traju snovi
vrijeme s nama putuje
al na jednom mjestu uvijek
naša duša ostaje

Ponekad se pitam tko sam to bio
i gdje je što, i da li znam
jesam li ovo sve samo snio
još dok sam mogao sve da dam

Sve obale i sva neba
što su domom postala
nisu tamo gdje nam treba
gdje su srca ostala

Idu dani, traju snovi
vrijeme s nama putuje
al na jednom mjestu uvijek
naša duša ostaje

Rade Šerbedžija i Miroslav Tadić, „Ponekad dolazim, ponekad odlazim”

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Popularni postovi s ovog bloga

Ja ne biram ono što imam

Život je širi od svakog propisa

Otkako te ne volim

O čemu volim da govorim?

Rusija

Meni misao stalno na Jadranu

Ja sam za tom ženom skakao, glavačke, u mutnu vodu Dunava

Amsterdam