Mediteran je veliki lonac u koji su svi narodi stavljali svoje začine

- Šta je to što Vašim pjesmama obezbjeđuje tu mediteransku notu?

Zlatan Stipišić Gibonni: To je određeno samim mojim rođenjem. Mislim da je kroz ovih nekoliko hiljada godina Mediteran sa svojim obalama bio kao jedan veliki lonac u koji su svi narodi koji ga čine stavljali svoje začine, praveći tu veliku supu. Postoje neke srodne stvari bez obzira na to da li je u pitanju Italija, Izrael, Turska, Francuska, Hrvatska, Crna Gora, Španija, a to su harmonija i sentiment. Tako, moje prirodno stanje jeste da sipam iz tog lonca u svoj tanjir.

Zlatan Stipišić Gibonni

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića