Šta se dogodilo sa onim sjajnim ljudima, tako darežljivim i nasmejanim

U Jugoslaviji sam, sa 17 godina, upoznao neke od najinteresantnijih ljudi u životu. Nisam imao pojma da li sam u Hrvatskoj, Srbiji ili BiH. Kasnije, kad je rat počeo, pitao sam se šta se dogodilo sa onim sjajnim ljudima, tako darežljivim i nasmejanim, da započnu dug i strašan ratni period, usred Evrope.


Jo Nesbø, norveški pisac
Iz intervjua za nedeljnik NIN

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Popularni postovi s ovog bloga

Ja ne biram ono što imam

Život je širi od svakog propisa

Otkako te ne volim

Rusija

Ponekad dolazim, ponekad odlazim

Mnoge smo i mnogo voljeli

Ja sam za tom ženom skakao, glavačke, u mutnu vodu Dunava

Amsterdam

Provincijalka