Mene je sve više obuzimala požuda za tim usnama


Tako se lijepo smijala, a mene je sve više obuzimala požuda za tim usnama, premda sam bio samo u mašti razvratan i drzak, nisam nikada preoteo nečiju djevojku, zapravo sam bio stidljiv, uvijek pažljiv kad netko priča, rado sam slušao druge, to su moji sugovornici s lakoćom uočavali, pa ipak nisam podnosio teror dosadnih priča i besmislenih ispovijesti. Kad se meni netko jada, ja sam suosjećao; nije to bilo slušanje da se otalja posao, da se stekne nečija naklonost, nego sam gutao tuđe priče na način kako se guta hrana.


Mirko Kovač, „Vrijeme koje se udaljava”
Fotografija: Bob Landry (Na fotografiji je Linda Christian, prva Bond djevojka koju je fotografisao Bob Landry 1945. godine.)

Popularni postovi s ovog bloga

Igračka vjetrova

Tihe čiste devojke u pamučnim haljinama

Kada Jelena dođe na more

Nitko i ne pomišlja da bi još koliko sutra među nama mogli da prorade noževi

Kako imenovati Srebrenicu

Razgovori sa Smojom

Šta se dogodilo sa onim sjajnim ljudima, tako darežljivim i nasmejanim

Krug se zatvara

Novac je naprosto došao, a prvo je trebalo da napravim nešto