Lijepo je kada neko nosi povjerenje, odanost i lojalnost

Jedinstveni ste i po tome što ste ostali verni Vašoj jedinoj ljubavi, Karlu Metikošu. Takva vernost, ili takva ljubav, nakon njegove prerane smrti, baš i nije neka vrlina u ovom svetu?

Josipa Lisac: Mi smo imali svoj svijet. Nas dvoje smo krojili naš svijet i ja ga sada naprosto sama pronosim i kroz to prolazim. Borim se, život je borba i traži borce. Lijepo je kada neko nosi povjerenje, odanost i lojalnost. Za mene su to sve vrline.





Josipa Lisac
Iz intervjua  za Radio Slobodna Evropa: http://www.slobodnaevropa.org/intervju-josipa-lisac
Fotografije preuzete sa: http://www.josipalisac.com

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Popularni postovi s ovog bloga

Ja ne biram ono što imam

Otkako te ne volim

O čemu volim da govorim?

Rusija

Ponekad dolazim, ponekad odlazim

Meni misao stalno na Jadranu

Amsterdam

Provincijalka

Žena dijete