Lažu devedesete


Više ne osjećam zanos
kao kad sam, konačno s petnaest, pustio uzde
Više ne žudim za dodirom
kao kad sam, s njenih obraza, ljubio suze

Sjaj zadnjeg proljeća
za junake zlog stoljeća

Sve je mirisalo na ponos, velike želje
dok su se kalili budući stoici
Prva šamaranja, besjede, filozofije
prve ljubavi, prvi mamurluci

Sjaj zadnjeg proljeća
za junake zlog stoljeća

Lažu devedesete, na osmijeh me prevare
dobiju me na sentiment
Po lošemu su poznate, al' meni lice ozare
na ljubav stave presudni akcent

Ispred prve gimnazije zvoni za uzbunu
mjesto početka školskog sata
zamračenje na snazi je, korak ječi praznije
svaki smiješak vrijedi zlata

Godine crnih marama
tuge na Markalama

Lažu devedesete, na osmijeh me prevare
dobiju me na sentiment
Po lošemu su poznate, al' meni lice ozare
na ljubav stave presudni akcent

Devedesete se smiju, šalju pozdrave
devedesete ti mašu, nisu gotove


Pavel, „Lažu devedesete”
Stihovi: Aljoša Šerić

Popularni postovi s ovog bloga

Igračka vjetrova

Tihe čiste devojke u pamučnim haljinama

Kada Jelena dođe na more

Nitko i ne pomišlja da bi još koliko sutra među nama mogli da prorade noževi

Kako imenovati Srebrenicu

Razgovori sa Smojom

Šta se dogodilo sa onim sjajnim ljudima, tako darežljivim i nasmejanim

Krug se zatvara

Novac je naprosto došao, a prvo je trebalo da napravim nešto