Kad Jelena opkoljava Cinque Terre


Jelena teatralno izvrši giljotinu nad nama
rečenicom
„Velika ste deca”

Jelena opkoli Cinque Terre
grebenima svog tijela
poljulja vlast 
potopi kineske teretne brodove 
zapali fabrička skladišta 
nakon svega preživi još samo
erotizovana nostalgija
mirisa tuđih stanova

Noćni portiri
u najljepšim kvartovima Rima
zamišljaju je golu 
zamišljaju njene grudi pod šatorima
u zatvorskim kupatilima
misionari su na jezivim mukama
podrhtavaju
kolebaju se 
popovi i fratri proklinju Boga
pobjegnu pod led jezera
a ja se zavučem 
u plinsku svjetlost
ja se utapam
u more
u vino
ja emigriram
zajedno sa svim lalama, trešnjama i koprivama
na njenim večernjim haljinama.


Igor Varga, „Kad Jelena opkoljava Cinque Terre”

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni