Da nije bilo njih ne bih bio ovde

Godinu dana prije nego što će umrijeti 2003. godine, Miodrag Petrović Čkalja je prilikom primanja nagrade za životno djelo „Car Konstantin” rekao:

„Da sam u Americi, i da sam primio ovako veliku nagradu, zahvalio bih prvo svojoj ženi pa deci, pa tašti zatim producentu i reditelju. Ali, pošto sam, srećom, u svojoj dragoj zemlji Srbiji, zahvaljujem prvo svom šefu samoposluge što mi ponekad odvoji penzionersku kosku, pa komšinici u baraci koja mi ostavi mleko ispod tezge, pa mom poštaru koji mi uvek na vreme sa zakašnjenjem donese penziju. Da nije bilo njih ne bih bio ovde.”

Popularni postovi s ovog bloga

Katolička vera je, kao i svaka vera, krivotvorenje prirode

Béla Hamvas - Najveće istine su lake i proste i čiste i uvek se smeše

O Andriću

Charles Simić - Poezija je odbrana individualnosti

Igor Varga - Ljeto

Ivo Andrić - Sunce

Igračka vjetrova

Druga pesma o darovima