Večernja


Na ovim fasadama htio bih da ispišem grafit 
posvećen samo meni:
„Magarče, rejverke ne znaju za Cohena”.

Dok se lišće lijepi za mokre pločnike
a kitolovci na Islandu i u Japanu
peru ruke od krvi i soli
počinjem da vjerujem
da se tajne svemira kriju
u njenim koljenima
i načinu na koji prekršta noge.

Kada me pogleda 
izranjaju srušeni mostovi 
i potopljeni brodovi Sredozemlja 
a iz njenih očiju sjevaju iskrice 
koje prevazilaze
sve pojmove iskrenosti i topline.

Kad budemo mirisali na noć
obale će ponovo biti osvojene
stolovi ponovo napušteni
Beograd će biti crven, crven, crven
i ljubičast
i nježan
i tvoj
a naša srca nespremna
za odlaske.


Igor Varga, „Večernja”

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Kada Jelena dođe na more

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni