Stvari koje sam zaboravio


Vesnin crtež u Lindgrenovoj „Umetnosti filma”
vozne i autobuske karte
geografska karta na kojoj su rudna bogatstva SR Jugoslavije
ne sjećam se više 
ni albuma „Elephant” White Stripesa  
pradjedovog šešira
babinog glasa
ni traga od ružnih plavih novosadskih autobusa
u mojim mislima
prve filmske projekcije na Medicinskom fakultetu
tvog razdeljka koji mi je bio orijentir
komšijskih mačaka koje si voljela
više nego svoje prijatelje
rimovanja pohabanih roletni u tvojoj studentskoj garsonjeri
ne sjećam se ni
Masarikove i Žitnog trga
kajsija koje si krala na Futoškoj pijaci
tvojih naušnica i narukvica
ni kad smo prestali da se volimo.


Igor Varga, „Stvari koje sam zaboravio”
Fotografija: Joan Baez i Bob Dylan

Popularni postovi s ovog bloga

Katolička vera je, kao i svaka vera, krivotvorenje prirode

Béla Hamvas - Najveće istine su lake i proste i čiste i uvek se smeše

Charles Simić - Poezija je odbrana individualnosti

O Andriću

Igor Varga - Ljeto

Igračka vjetrova

Druga pesma o darovima

Ja ne biram ono što imam