Pamtim samo sretne dane


Pamtim samo sretne dane,
pamtim samo one noći
koje sam dijelila s tobom
sanjajući i ljubeći.

Pamtim samo sretne dane,
pamtim samo ona jutra
koja bude naša tijela
zagrljena, kao mrtva.

Ja nisam kao ti,
da pamtim samo zlo,
ja nisam kao ti,
ne mogu to.

Pamtim samo sretne dane,
pamtim samo one kuće 
gdje se naša ljubav krila,
samo kano i bespuće.

Pamtim samo sretne dane,
oko nas je voda rasla,
pamtim samo samo sretne dane
da bih našu ljubav spasla.

Pamtim samo sretne dane,
svi su drugi magla, san,
samo onaj koji valja
u lice je upisan.


Gabi Novak, „Pamtim samo sretne dane”
Stihovi: Arsen Dedić

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni