To je moj život, i ako je taj moj život politika, onda ću se baviti tom i takvom politikom dok dišem

Nikad me nije interesirala politika kao karijera, i to sam ti već hiljadu puta izjavio! To što mene interesira, to je ova moja zemlja, eto, ova smrdljiva krčma ovdje, onaj krastavi pas na lancu tamo u onom blatu, ovaj bordel, ovi Cigani, ove kurve koje urlaju pijano, ovaj mrak moje rođene zemlje, to je moja domovina, i mislim da nisi zaboravila ja sam bio i ostao vezan o ovo naše prokletstvo, o ovu našu bijedu, a to nije retorika, to je tako doista, nisam nikakav emigrant i, desilo se ma što, nikada neću emigrirati, netko mora i ovdje ostati! Pa ipak, mislim da je smiješno u ovome momentu da ti pričam staru priču, šta li sve nisam izgovorio o brigama ove moje zemlje još pod tvojim peštanskim krovom, davno, a ono nije bila nikakva politika, to je moj život, i ako je taj moj život politika, onda ću se baviti tom i takvom politikom dok dišem.


Miroslav Krleža, „Zastave”

Popularni postovi s ovog bloga

Trpanjske elegije

Pesma iz meseca maja

Kasno je za ljubav

Neko drugo more

Divlji badem

Mnoge smo i mnogo voljeli

O Vukovaru s Momom Kaporom