Strah


Strah od policijskog auta što se zaustavlja pred mojom kućom.
Strah da zaspim noću.
Strah da ne zaspim.
Strah od nadiranja prošlosti.
Strah da sadašnjost izmiče.
Strah od telefona koji zvoni u gluho doba noći.
Strah od gromova i oluja.
Strah od čistačice s mrljom na obrazu.
Strah od pasa za koje su mi rekli da ne ujedaju.
Strah od tjeskobe!
Strah da ću morati identificirati tijelo mrtvog prijatelja.
Strah da ostanem bez para.
Strah da ih imam previše, premda ljudi u ovo neće povjerovati.
Strah od psiholoških profila.
Strah od kašnjenja i strah da ću stići prije ostalih.
Strah od rukopisa moje djece na kuvertama.
Strah da će ona umrijeti prije mene, i da ću se osjećati krivim.
Strah da ću morati živjeti s majkom u njenoj starosti, i mojoj.
Strah od zbrke.
Strah da će ovaj dan završiti u nesretnom tonu.
Strah da ću se probuditi i naći da si otišla.
Strah od nevoljenja i strah od nedovoljnog voljenja.
Strah da će se ono što volim pokazati pogubnim za one koje volim.
Strah od smrti.
Strah od predugog života.
Strah od smrti.
To sam već rekao.


Raymond Carver, „Strah” 

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Popularni postovi s ovog bloga

Ja ne biram ono što imam

Život je širi od svakog propisa

Otkako te ne volim

Rusija

Ponekad dolazim, ponekad odlazim

Mnoge smo i mnogo voljeli

Ja sam za tom ženom skakao, glavačke, u mutnu vodu Dunava

Amsterdam

Provincijalka