Nebo iznad Trnskog


zadnji put je nebo iznad trnskog
izgledalo licem kao cjelina
sa posteljinom i jastukom
skinuto do gole kože
pitala si zašto tražim grotesku u svakom detalju
da li je ikad bilo bolje
kao da sam svemoguć
i otkud to da pamtim tvoje snove
kaži barem pravu riječ
i uzduž ulice proteći će moj dah

famozni pukovnik kodi danas živi u moskvi
1 i 90 visok
lijepo izgleda
uvijek me kopkalo čime se zanimaju kodi i njegovi
sad kad su u penziji
moj slučaj je inače riješen
čeka se neka zgodna prilika
nebo iznad trnskog
kaži barem pravu riječ
i uzduž ulice poteći će moj dah


Branimir Džoni Štulić, „Nebo iznad Trnskog”

Popularni postovi s ovog bloga

Katolička vera je, kao i svaka vera, krivotvorenje prirode

Béla Hamvas - Najveće istine su lake i proste i čiste i uvek se smeše

O Andriću

Charles Simić - Poezija je odbrana individualnosti

Igor Varga - Ljeto

Ivo Andrić - Sunce

Igračka vjetrova

Druga pesma o darovima