Ne diraj smolu golim rukama


/Sestri/

Mi smo izumrla vrsta
Pokrivač kosmičkih vjetrova
Hlavné námestie
U bezočnosti iščezavanja i
Kalupu ništavila
Hladni prsti u džepovima
Južni vjetrovi
Ispod naše kože i tjemena
Spavaju svi oni kućni ljubimci
Pregaženi pa
Sahranjeni
Na placu porodične kuće
Duhovi na tavanu
I ko će prvi imati hrabrosti
Da izgasi svjetlo prije spavanja
Katran koji prekriva stoljeća
Ljude, ideje i ratove
Prve posjekotine
I prve laži roditeljima
Smijanje pod granama trešanja
Snivanje pod granama ljeta
Bježanje od odgovornosti
„Život je iluzija”
Tako si rekla u dvanaestoj
Nesvjesna da ćeš reći više
Nego ijedan pisac, pjesnik
Ili filozof
I da će mi ta rečenica
Odzvanjati u glavi
Rukama i
Olovci
Sve dok me bude bilo.


Igor Varga, „Ne diraj smolu golim rukama” 
Iz zbornika „Rukopisi 39”, poezija i kratka proza mladih sa prostora bivše Jugoslavije, Dom Omladine Pančevo, 2016. g.
Fotografija: Alain Laboile

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Popularni postovi s ovog bloga

Ja ne biram ono što imam

Otkako te ne volim

O čemu volim da govorim?

Rusija

Ponekad dolazim, ponekad odlazim

Meni misao stalno na Jadranu

Amsterdam

Provincijalka

Žena dijete