Jugoslovenska literatura je doslovno plagijat do današnjih dana

Jugoslovenska literatura je doslovno plagijat do današnjih dana. Ja sam se nje odricao u više mahova. Može se reći sa najmanjim brojem umetnika održavam formalne veze. Ja jugoslovensku književnost nimalo ne poštujem. Na primer: vrlo me malo interesuje što će jedan idiot u „Socijalnoj misli” pisati o umetnosti, ili drugi u „Književniku”. Znam jedino da moral današnje jugoslovenske umetnosti varira prema ličnim interesnim sferama i da ona nikad nije mogla da se uzdigne iznad ličnih razmirica. Njena socijalnost je blef, poza, maska.


Rade Drainac

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Popularni postovi s ovog bloga

Ja ne biram ono što imam

Život je širi od svakog propisa

Otkako te ne volim

Rusija

Ponekad dolazim, ponekad odlazim

Mnoge smo i mnogo voljeli

Ja sam za tom ženom skakao, glavačke, u mutnu vodu Dunava

Provincijalka

Žena dijete