Kada me naljutiš


Moja ljubav sva od mašte
Poput Orkanskih Visova
Jer
Kada me naljutiš
Ja samo trčim
Trčim Jorkširskim pustarama
Upoređujući te sa Hitklifom
I misleći da u tom okrutnom muškarcu
Se krije srce dostojno ljubavi
Trčim kao prsti Yana Tiersena po klaviru
Nervozno
Užurbano
Tražeći te u onim nježnim notama
I mislim kako kada padnem umorna i pokisla
Naći ćeš me kao Hitklif Ketrin 
I nositi na rukama 
Blizu svog srca
Koje ću čuti 
Samo na tren
Dovojno da znam da je ovo ljubav


Luna Hodžić, „Kada me naljutiš” 
Fotografija: Arnaud Ele

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Popularni postovi s ovog bloga

Ja ne biram ono što imam

Život je širi od svakog propisa

Otkako te ne volim

Rusija

Ponekad dolazim, ponekad odlazim

Mnoge smo i mnogo voljeli

Ja sam za tom ženom skakao, glavačke, u mutnu vodu Dunava

Provincijalka

Žena dijete