Celog života sam uvek mrzeo sve titule i nosioce titula

Celog života sam uvek mrzeo sve titule i nosioce titula. Oni mi se gade više od svega. Čim čujem univerzitetski profesor, pripadne mi muka. Jedna takva titula većinom je dokaz izuzetne budale. Što pompeznije jedna takva titula zvuči, utoliko je veća budala nosi.

...

Ali ta pomama za diplomama i titulama nije, naravno, pronalazak ovog stoleća, ljudi su se oduvek ravnali po tome. Kako su same sebe premalo cenili, jednog dana, vekovima ranije, dali su sebi diplome i titule da bi u svojim očima dobili na značaju.


Thomas Bernhard, „Brisanje, raspad”

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Popularni postovi s ovog bloga

Ja ne biram ono što imam

Život je širi od svakog propisa

Otkako te ne volim

O čemu volim da govorim?

Rusija

Ponekad dolazim, ponekad odlazim

Meni misao stalno na Jadranu

Ja sam za tom ženom skakao, glavačke, u mutnu vodu Dunava

Amsterdam