Muškarce bih pretvorio u robove koji bi na leđima iznosili žene nakon kupanja


I tako smo veselo, uza smijeh, stigli u Imotski, Boba nam je bila vodič, pa smo odmah obišli grad, potom jezera, Modro i Crveno. Danilo Kiš se oduševio „mediteranskim gradom koji se povukao s mora i ovdje ukotvio”. Modro jezero odmah je krstio kao „morsku uvalu”, idealno mjesto da se dolje kupaju gole djevojke, a mi ih odavde posmatramo i oblizujemo se. Ne bih dopustio muškarcima da se brčkaju u jezeru i zamućuju vodu, rekao je. Ovo je nježno žensko jezero, kutak za žene; muškarce bih pretvorio u robove koji bi na leđima iznosili žene nakon kupanja, jer to je veliki uspon, teško se ozdo ispeti. U Crnoj Gori se kaže „na krkače” kad nekoga nosiš na leđima; pristao bih nositi neku od tih cura koja bi me zajahala. Volio bih da sam rob na Modrom jezeru, rekao je.


Mirko Kovač, „Vrijeme koje se udaljava”
Fotografija: Stanko Abadžić

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Popularni postovi s ovog bloga

Ja ne biram ono što imam

Otkako te ne volim

O čemu volim da govorim?

Rusija

Ponekad dolazim, ponekad odlazim

Meni misao stalno na Jadranu

Amsterdam

Provincijalka

Žena dijete