Ja sad spavam na podu, ali to je još uvek rentabilnija profesija nego pisanje pesama

Ja nerado dajem izjave i intervjue, pošto je to zanat onih koji se bave prozom. Javnost zna da ja živim specijalnim životom: ujutru jedem luk i krastavce, zatim posmatram mesec sve dok se ne sakrije. U jedan sat, za vreme ručka, počinjem da pišem pesmu i to traje do dva. Pošto nisam materijalista, pišem samo iz umetničkih pobuda. Izdavači su do sada imali nameru da izdaju moja dela, ali od sada, đavo bi ih znao zašto, odjednom su odustali. Pošto, dakle, nisam mogao da izdam svoja dela, bio sam primoran da izdam svoj jedini krevet u sobi dvojici problematičnih tipova. Ja sad spavam na podu, ali to je još uvek rentabilnija profesija nego pisanje pesama.


Rade Drainac, „Sedam dana, sedam noći” 

Popularni postovi s ovog bloga

Katolička vera je, kao i svaka vera, krivotvorenje prirode

Béla Hamvas - Najveće istine su lake i proste i čiste i uvek se smeše

O Andriću

Charles Simić - Poezija je odbrana individualnosti

Igor Varga - Ljeto

Ivo Andrić - Sunce

Igračka vjetrova

Druga pesma o darovima