Čitanje je oblik mazohizma

Ja čitam samo u dokolici, onda kada zaista nemam šta da radim. Mada, svoje slobodno vreme, najradije provodim u kafančinama. Taj čitav svoj intelektualan život shvatio sam kao teško zafrkavanje. Moje jedino istinsko uživanje je kad u kafani ili bilo gde zajebem nekoga, kad je moja dosetka brža. Humor je uslov za normalnost. No, kada nešto čitam, to je moja strašna kriza. Ja te nastupe smatram svojom bolešću. Čitanje je oblik mazohizma, tako da ponekad može i da godi. Taj moj mazohizam očitovao se dok sam čitao knjigu Crnjanskoga „Roman o Londonu”. Razočaralo me je to kad se jedan tako veliki pisac čudi, kada ne shvata da je sve isto, sve jednako! On je začuđen činjenicom da u Londonu ima pedera.


Mirko Kovač
Iz intervjua za Književnu reč, 1972. godine

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Popularni postovi s ovog bloga

Ja ne biram ono što imam

Život je širi od svakog propisa

Otkako te ne volim

Rusija

Ponekad dolazim, ponekad odlazim

Mnoge smo i mnogo voljeli

Ja sam za tom ženom skakao, glavačke, u mutnu vodu Dunava

Amsterdam

Provincijalka