Ako je to taj život


Ako je to taj život -
zvaničan, jedini, stvaran -
moram priznati, nisam nimalo očaran

Ako su to ti ljudi
o kojima se toliko dobra zna -
moram iskreno reći da nisu bogzna šta

Ako su to te vrline -
nek se moj ugled ljulja;
ostao bih i dalje izrod, loš primjer i hulja

Ako je to to bijelo -
ja bih se ponovo drzno
navlačeći i dalje svoje večernje crno

Ako je to taj kralj -
zar je moj izbor čudan:
radije sam Rigoletto, čuvena dvorska luda

Ako je to ta smrt:
uz bubanj, pred strojem u zoru
onda lasciate mi morire po vlastitom izboru

Ako smo to ti mi
što smo se na proslavi našli
bolje je da smo nestajali ili da nismo rasli

Ako si to ta ti
koju sam ljubio najviše na svijetu
onda ću kao Beethoven poderati posvetu

Ako sam to taj ja:
gori, drukčiji, srozan -
zadovoljan sam sobom, a ja sam rigorozan 


Arsen Dedić, „Ako je to taj život” 
        

Popularni postovi s ovog bloga

Igračka vjetrova

Tihe čiste devojke u pamučnim haljinama

Kada Jelena dođe na more

Nitko i ne pomišlja da bi još koliko sutra među nama mogli da prorade noževi

Kako imenovati Srebrenicu

Razgovori sa Smojom

Šta se dogodilo sa onim sjajnim ljudima, tako darežljivim i nasmejanim

Krug se zatvara

Novac je naprosto došao, a prvo je trebalo da napravim nešto