Odnesi me


Ja čekao sam neki novi dan
i čekao sam neku toplu noć
čekao sam proleće 
da me odnese

I čekao sam da sa neba padneš ti
i baš na tome mestu budem ja
čekao sam, ko zna šta
da me odnese

Odnesi me
ponesi me
povedi me

Tek neko tamo čuo je moj glas
i ulice su zasjale na čas
i preda mnom si stvorila se ti
da me povedeš

Svečano je bilo tako sve
ulice su sad već blistale
i kao da su rekle, zašto ne
sad me povedi

Ceo život čekam na tebe
sedim sam i gledam u sebe
mislim sad, pitam se 
gde si ti  


Vlada Divljan, „Odnesi me”

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Popularni postovi s ovog bloga

Ja ne biram ono što imam

Otkako te ne volim

O čemu volim da govorim?

Rusija

Ponekad dolazim, ponekad odlazim

Meni misao stalno na Jadranu

Amsterdam

Provincijalka

Žena dijete