Današnja pop-muzika razvija generacije praznog pogleda


Nažalost, današnja pop-muzika razvija generacije praznog pogleda, koje ne gledaju ništa, ne čitaju ništa, samo žutilo. A neko ko je slušao Haustor, Šarlo, nas, Film… u to doba i bez preuveličavanja, mi smo ipak malo navodili i na razmišljanje. Sve su to neki totalitarni sistemi – i danas je vrlo slično, pa na neki način i gore. Istina, više neće da te stave u zatvor, mada i to može da se desi. Ali će te skrenuti i ćao prijatelju, odjednom te više nigde nema.


Vlada Divljan

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Podržite blog fake poet klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni:

Popularni postovi s ovog bloga

Ja ne biram ono što imam

Život je širi od svakog propisa

Otkako te ne volim

O čemu volim da govorim?

Rusija

Ponekad dolazim, ponekad odlazim

Meni misao stalno na Jadranu

Ja sam za tom ženom skakao, glavačke, u mutnu vodu Dunava

Amsterdam