Rekla si


Rekla si da ništa o životu ne znam
Ja sam rek'o: Tako je
Rekla si da ljubav ne stane u pismo
Rek'o sam ti da smo ista vrsta mada nismo

Rekla si da svi svoje sudbe kroje
Da treba vremena i sreće
al' isto je i sa srećom i bez sreće
isto boli neka boli, isto peče neka peče
Tama ovu ljubav pokreće

Rekla si da nikad nisi voljela ovako
Ruke kud bi nisu znale a usne zamucale
Ruke ti se tresle al' ti srce nisam tak'o
Rekla si da nikad nisi voljela ovako

Rekla sam Ništa o životu ne znaš
Ti si rek'o Tako je
Rekla sam Ljubav ne stane u pismo
Rekao si da smo ista vrsta mada nismo

Rekla sam Svi svoje sudbe kroje
Treba vremena i sreće
Al' isto je i sa srećom i bez sreće
isto boli neka boli, isto peče neka peče
Tama ovu ljubav pokreće

Rekla sam da nikad nisam voljela ovako
Ruke kud bi nisu znale a usne zamucale
Ruke mi se tresle al' mi srce nisi tak'o
Rekla sam da nikad nisam voljela ovako

Rekla sam da nikad nisam voljela ovako
Ruke kud bi nisu znale a usne zamucale
Ruke mi se tresle al' mi srce nisi tak'o
Rekla sam da nikad nisam voljela ovako


Silente, „Rekla si”
Stihovi: Sanin Karamehmedović

Popularni postovi s ovog bloga

Trpanjske elegije

Pesma iz meseca maja

Kasno je za ljubav

Neko drugo more

Divlji badem

O Vukovaru s Momom Kaporom

Bio je to najbolji poljubac u celom mom životu