Ako se napijem do smrti (Mol)


Noćas mi je sevdah
Zapeo u grlu
Oprosti što pjesmom povraćam po tebi

Ako se napijem do smrti, volio bih da me ti, tata
Nosiš kroz noć
Ako se napijem do smrti kao turist u svijetu tužnih
Samo sam u prolazu... Do nje

Gdje se njene riječi prevesti ne mogu
U jezik živih
Sve se uvuklo pod kožu

Kad si rođen kao ptica svi ti gledaju u krila
Nitko ne vidi u očima visinu kako svira mol

Ako se napijem do smrti, volio bih da me ti, tata
Nosiš kroz noć
Ako se napijem do smrti kao turist u svijetu tužnih
Samo sam u prolazu... Do nje

Kad si rođen kao ptica svi ti gledaju u krila
Nitko ne vidi u očima visinu kako svira mol

I:Ako se napijem do smrti, volio bih da me ti, tata
Nosiš kroz noć
Ako se napijem do smrti kao turist u svijetu tužnih
Samo sam u prolazu... Do nje


Damir Urban, „Ako se napijem do smrti (Mol)”

Popularni postovi s ovog bloga

Trpanjske elegije

Pesma iz meseca maja

Kasno je za ljubav

Neko drugo more

Divlji badem

O Vukovaru s Momom Kaporom

Bio je to najbolji poljubac u celom mom životu