Srce moje

Srce moje galopirajuće
moj trkački konju
pobedniče na trkama
munjo moja intimna
slavim te

Vatro moja ponosna
davitelju guja moždanih
ti imaš vlastito srce
i mudrost iznad mudrosti
srce moje

Srce moje vašarsko
srce moje plivačko
srce moje učiteljsko
srce moje

Kroz vene
kroz arterije
sa svih strana
strele te pogađaju
a ti ništa
srce moje

Bombardovano
s kopna
s mora
bombardovano iz vazduha
ništa ti ne mogu
prase moje

Ti si moje prase
ti si moj brzi voz
ti si moje brzo prase
ti si moja spora ovca

Prvo si na Vitez-polju
prvo si u Budal-gradu
ti si moje lopovsko srce
ti si moje budal-srce

Srce
ti moje krompir srce
ti moje magnet srce
ti moje međunarodno srce
ti moje srce veverice

Kada se umore inžinjeri
kada otkažu mehanizmi
svako na svoju stranu
ja u neku dobru zemlju
ti u neke druge grudi
srce
moje.


Branislav Petrović, „Srce moje”

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Kada Jelena dođe na more

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni