Southern Man


Southern man in a northern land
You know where to put your hands when we dance
Call me darlin
You’re a hard man to understand
Southern man

Swing me ‘round to an old time band
Hold me close with two strong hands
All my plans don’t mean nothing
You’re a hard man to withstand
Southern man

Working man with calloused hands
Gentler than a gentleman
Hold me tight
The world is put right
You’re a good man to stand by
Man of mine

I can't let my hair down

Southern man in a northern land
You know where to put your hands when we dance
Hold me so tight
You’re a good man to stand by
Man of mine



Caitlin Canty, Southern Man

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Kada Jelena dođe na more

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni