Program

Ja imam vrlo strog program
Pisanja pesama i poema
Moj petogodišnji plan izgleda ovako
Jedna cela (lakirana, crna) zbirka
Dobrih pesama o kosmičkim pitanjima
(Pesme stilizovati do granica neprepoznatljivosti)
Jedna mala zbirka (žuta?) pesmica
Do kojih sam došao slučajno, putem neočekivane
Inspiracije
U kafani, na brodu, pod tušem
Dvadeset odsto mora biti duhovito
Povremeno rimovano, po mogućnosti zaprepašćujuće
Kao saznanje krupnih tajni
Kazanih na mali način
(I sto grama cinizma – dobro da promešam!)
Jedan paket pesama o katastrofi i kataklizmi
širiti strah i pojedincima ulivati
Solipsističku energiju
Razočaranim jezikom i teškim glagolima
Mestimično dovoditi uplašeni razum do paradoksa
Ovaj paket čuvati u fijoci
I otvoriti ga iznenada
Sedam ili osam pesama
O velikim gradovima, pet-šest o sportu
Samo tri o politici
Jedna duža pesma o autoputevima
Gde policija kažnjava sve koji prođu peške
Četrdeset odsto ozbiljno, 30% prividno tužno
Ostalo ironično, blago i lukavo
Pola stihova dugačko, pola kratko
Neke s naslovom, neke sa zvezdicama
Nijedna sa posvetom
Na kraju planiram i rukovet rezervnih pesama
O seksu, zalivanju cveća, porodičnim tragedijama
S posebnom radošću
Spremam apendiks o opojnim biljkama Meksika
A kako poezije nikad nije dosta
Biće u mom životu i iznenađenja
Dvanaest bloody fucking haikua
Na primer


Vojislav Despotov, „Program”

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Kada Jelena dođe na more

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni