Não estou pensando em nada


Ne mislim ni na šta
I ta središna stvar, koja zapravo nije ništa,
Prija mi kao noćno vazduh,
Tako svež, za razliku od letnje vreline dana.

Ne mislim ni na šta, kakva divota!

Ne misliti ni na šta
Znači imati dušu vlastitu i celu.
Ne misliti ni na šta
Znači živeti prisno
Plimu i oseku života...
Ne mislim ni na šta.
To je kao da sam se nezgodno naslonio.
Bol u leđima ili na boku,
Gorak ukus u duši:
Uostalom, to je zato što ne mislim ni na šta,
Ali baš ni na šta.
Ni na šta...

________________


Não estou pensando em nada
E essa coisa central, que é coisa nenhuma,
É-me agradável como o ar da noite,
Fresco em contraste com o Verão quente do dia.
Não estou pensando em nada, e que bom!
Pensar em nada
É ter a alma própria e inteira.
Pensar em nada
É viver intimamente
O fluxo e o refluxo da vida...
Não estou pensando em nada.
É como se me tivesse encostado mal.
Uma dor nas costas, ou num lado das costas.
Há um amargo de boca na minha alma:
É que, no fim de contas,
Não estou pensando em nada,
Mas realmente em nada,
Em nada...


Fernando Pessoa
Álvaro de Campos, ''Não estou pensando em nada''
 

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića