Kapric broj 1

Ako jednog dana napravim karijeru
(a tvrde da je to neizbežno),
ako se uzdignem toliko
da počnu da mi odasvud zvone,
za sekretaricu ću imenovati smrt.

I kad me budete tražili
ona će odgovoriti da me nema.
- Ali, ipak...
bar malo...
- Ne!
kazaće ona. -
Uopšte ga nema!

A za sve to beskrajno vreme
ja ću posmatrati s prozora
kako opada lišće
ili kako se zeleni,
kako daleka kupola crkve liči
na šoljicu kafe okrenutu za gledanje,
kako se devojke ogledaju na staklenim vratima,
i kako vi mislite da me već uopšte nema.


Ljubomir Levčev (Любомир Левчев), Kapric broj 1” 

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića