Zaboravlja se...


Zaboravlja se, zaboravlja,
Ona što je dugih noći s tobom bdjela,
Što se s tobom probudila,
S tobom jela.

Zaboravlja se, zaboravlja,
U trenutku tijelo ono, usta neka,
Što su tebi pripadali
Od početka.

Zaboravlja se, zaboravlja,
Ova ruka što me grije,
Zagrlit će nekog stranca
Ko što nikog nije prije.

Zaboravlja se, zaboravlja,
Ono nježno, najtajnije,
I sve naše lude noći -
Kao da ih bilo nije.

Zaboravlja se, zaboravlja,
Još si noćas bila sa mnom, topla, naga,
Preko svega snijeg će pasti,
Moja draga.

Zaboravlja se, zaboravlja,
Što je sada ljubav tvoja mlada, duga -
Mala topla uspomena,
Vjetar s juga.



Arsen Dedić, „Zaboravlja se...”

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Kada Jelena dođe na more

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni