Bijela ruža


Cultivo una rosa blanca,
En julio como en enero,
Para el amigo sincero
Que me da su mano franca.

Y para el cruel que me arranca
El corazón con que vivo,
Cardo ni oruga cultivo:
Cultivo la rosa blanca.

_____


Ja uzgajam bijelu ružu 
Svu zimu ko i u julu 
Dat ću je iskrenom biću 
Što mi pruža svoju čistu ruku

A onom što umornom srcu 
Uvijek jad i tugu dijeli 
Trnje ću samo dati 
Kad uberem cvijet taj bijeli


Stihovi: José Martí
Prepjev: Arsen Dedić

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića