Moja ljubav je prosjak


Moja ljubav je prosjak
Koji prosi iz navike
Koji prkosi strujama prosječnosti
Zato što je baš on u svemu prosječan
Sem u ljubavi

Moja ljubav je ratnik sa jednom nogom
Izgubljenom u nespretnosti razminiranja teritorije
Na iskustvu se uči
I određuje konačna finoća dodira
Makar sjećanje imalo konačnost

Moja ljubav čeka u redovima
Čeka zeleno svjetlo na semaforima
Čeka na platu, penziju i zdravstveno
Naučila je da čeka, pa sada čekajući čeka
Sopstveno čekanje

Tako je lako čekati sa tobom
Mogao bih čekati dok čovječanstvo ne poumre
Od mržnje i predrasuda
Ratova i rakova
Ili neke neotkrivene bolesti


Igor Varga, „Moja ljubav je prosjak” 
Fotografija: Larry Fink, „Lovers in the Doorway”, 1958. g.

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Kada Jelena dođe na more

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni