Ti znaš


Ti znaš da nemaš
nikoga
u svijetu
poraženih pobjednika

Ti znaš da voliš
i znaš da prezireš
dlanove i šake

brižljivo položene
u blizinama

glomazno raspoređene
u pustinjama bezobzirnosti

Ti znaš da me imaš
kada svijetu zatvoriš
zanose
mirise
riječi


Igor Varga, „Ti znaš”
Fotografija: Olivier Kervern

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Kada Jelena dođe na more

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni