Ne piše mi se epitaf


Ne piše mi se epitaf
kad se osjećam mnogo živ
to je obično kada sanjam o
tvojim bedrima i
tvom struku

Ne bih davao više pažnje
mladim patriotama u usponu
i karijeristima u padu

Pisao bih ti i pričao o
Katalin Varga 
Neće se tako zvati
ali tako se zove u ovoj pjesmi
Potrudiću se da pjesma ne abortira
a kad se Katalin rodi
napisaćemo da se rodila negdje između
Varšave, Bratislave i Ohrida
pa nek pogađaju budući
udvarači
navijači
krojači
nek gađaju budući ratnici

Neće biti nimalo na tebe
a od mene će naslijediti samo
podozrivost ka sitnicama
ali krajnji optimizam
Za razliku od nas
voljeće istoriju
voljeće Brusa Springstina
Frojd će joj biti smiješan
ali neće joj biti smiješno to što su
Frojdove sestre
ubijene u gasnim komorama
Neće joj biti smiješno što su
na ovim prostorima
ubijali 
u ime naroda
u ime krvi
u ime krsta
u ime toga što su ljudi
imali drugačije ime

Adorno reče
da se nakon Aušvica
ne može pisati poezija
Ja ne pišem, ovo je
uslovni refleks
ovo je ruka koja
dodiruje tvoju ruku
u potrazi za Katalin



Igor Varga, „Ne piše mi se epitaf”
Fotografija: Katrien De Blauwer

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Kada Jelena dođe na more

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni