Treća uspavanka


U dokolici jastuka
gutljaji slobode

Prekrij mi oči
dlanovima

Strpljenja imam
za još par stoljeća

ali na ovoj planeti
vrijeme nas guta

neumitno
prebrzo

Prekratko je
premalo je

sve što želimo
sve što čuvamo

„Nisam ti dospio reći“
pjeva Arsen

na samrtnoj postelji
moje babe

Moj djed već godinama
tiho pjevuši „Čamac na Tisi“

i svakog jutra
ljubi njenu fotografiju

A ja noćima
pokušavam da ti kažem

Prekratko je
prebrzo je

Premalo je
vremena

Prekrij mi oči
dlanovima

Dani će trajati
duže


Igor Varga, Treća uspavanka” 
Fotografija: kadar iz filma Konrada Wolfa „Der geteilte Himmel” („Divided Heaven”), 1964.

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni