Šta je život?

Život
to je toplina vode
u kojoj se kupam

Život
to su moje usne
na tvom otkrivenom skutu

Život
to je gnjev
zbog nepravde u našim zemljama

Toplota vode
nije dovoljna
Moram se i brčkati u njoj

Moje usne na tvom skutu
nisu dovoljne
Moram ga i ljubiti

Gnjev zbog nepravde
nije dovoljan
Moramo i njene korjene iznaći

i nešto
protiv nje učiniti
To je život


Erich Fried, „Šta je život?”

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni