Na svoji strani


Druge barve je veter, če si na svoji strani.
Vino dviga drugačne pesti. Na svoji strani.
Za naju ni županov niti maja.
Za naju ni zlatarjev niti Rima.
Za naju ni grobarjev niti joka.
Ob svoji plimi svoja črna krila
ogrni preko mojih sivih las.

Ostani tam, kjer si,
na svoji strani nagajivega nasmeha.

Druga, čisto drugačna jesen na svoji strani.

___________


Druge je boje vetar, ako si na svojoj strani.
Vino podiže drugačije pesnice. Na svojoj strani.
Za nas nema župana ni maja.
Za nas nema zlatara ni Rima.
Za nas nema grobara ni plača.
Na svojoj plimi prebaci svoja crna krila 
preko moje sede kose.

Ostani tamo, gde jesi,
na svojoj strani nestašnog osmeha.

Druga, sasvim drugačija jesen na svojoj strani. 



Zoran Predin & Lačni Franz, „Na svoji strani”

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni