Kako je lako izgubiti veru


Prošao je konj i kola.
Vidim. Verujem u njih.

Smračuje se.
Prošao je konj i kola.
Ali konj je imao konja.
Kola su imala kola.
Vozili su te svoje
velike iz senki
od bagrema.

I već mi je teško poverovati
u konja i u kola.



Miron Białoszewski, Kako je lako izgubiti veru
Na fotografiji: Miron Białoszewski , Varšava, 1964. godine 
Autor fotografije: Janusz Sobolewski

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića