O jednoj mladosti


Jedna mladost, jedan svijet nade
Raste tiho u srcu tvom,
Drugi za te ovaj svijet grade
S malo prave istine u tom,
Pričaju ti priče te 
I svaka ima svoj sretan kraj,
Al prešućuju da taj svijet krade
Baš tvog sunca sjaj.

Jedna mladost, jedan san sreće,
Al do nje još dalek, dug put,
I dok srce na svoj put kreće
U taj svijet ocvao i žut
Odjednom će shvatit sve,
Kako nigdje nema plamena tog,
Poput mrtve rijeke svijet teče
Bez cilja svog.

Tko zna,
Možda na me čeka neki drugi svijet,
Tko zna,
I u mraku katkad nikne divan cvijet.
Možda, tko zna,
Jedna od sretnih,
Jedna od tisuću bit ću baš ja,
Tko da zna...


Josipa Lisac, O jednoj mladosti”
Stihovi: Ivica Krajač 
Muzika: Karlo Metikoš

Popularni postovi s ovog bloga

Kada Jelena dođe na more

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Ljubomir Erić - Savremeni ljudi ne umeju da vole