Sećanje na Milana Milišića

Tamne pijavica-naočari na Bulevaru: 
M. M. inkognito među živima. 
Pesnik M. M. strasni Dubrovčanin dakle lutalica, 
poginuo u pljačkaškom pohodu 
Crnogoraca na Dubrovnik, leta 91. 
Smisao njegovog života sveo se 
na čangrljanje po porculanskom tanjiru 
nekog brđanina i nečije jalovo 
pritiskanje tipki Brother-elektrik pisaće mašine 
u selu bez struje – popraviće je on. 

M. M. inkognito među živima. 
U bašti na Bulevaru 
naručje dva deci crnog vina. 
Velio mi: ološ uvek prepozna znake 
dolaska svog doba. 
Mi nismo. Sad smo samo glupe seni. 
Bezlične praške 
u prašini ruševina. 


Miodrag Stanisavljević, „Sećanje na Milana Milišića”
Iz knjige Jadi srpske duše”, Beogradski krug, 1995. 

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni