Kradljivac knjiga


Ispod kaputa, uz mršavo telo,
stala bi mu sabrana dela klasika.

Bez poznanika i prijatelja,
sam kao kost u zdeli,
on ima malu pasiju,
drugi gresi da ga mimoiđu.

Hej, mladiću, mladiću!
jednom je čuo za sobom
i nije se osvrnuo:
predao je knjigu nepoznatom,
onom što je trčao bez daha,
između šetača, večernjom ulicom.

Meni, meni,
poslaniku božjem. Svedoku pesama.


Novica Tadić, Kradljivac knjiga”  
Fotografija: Piergiorgio Branzi

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića