Zašto ovo naglo udomljenje


Zašto ovo naglo udomljenje, iz sredine, u sredinu?
Ja mogu, gle, utonuti u tebe, glečerasto,
pre nego oni
bio sam s tobom, dosnežena.

Baci svoje trope
k ostalome:
jedan čovek bi da zna
zašto sa Bogom
nisam drukčije nego s tobom,

jedan 
hoće da se utopi u tome,
sa dve knjige umesto pluća,

jedan koji se usekao u tebe
udiše sekotinu,

jedan, a on ti je najbliži,
gubi sebe,

jedan kiti tvoj pol
tvojom i svojom izdajom,

možda sam
bio svaki od njih


Paul Celan, Zašto ovo naglo udomljenje” 

Popularni postovi s ovog bloga

Kada Jelena dođe na more

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Ljubomir Erić - Savremeni ljudi ne umeju da vole