Tetrapakao


Svi Srbi i Rusi uvereni su
Da je istorijska vrednost pakla ogromna
Bio sam tamo
Matematička vrednost pakla je tamo nešto apsolutno i jedino
Sva sreća što sam nosio lenjire i šestare
A ne kape i krpe
Pakao je zapakovan po uzoru na policijsku geometriju
Pakao je tetrapak upakovan
Tetrapakao, piše na vratima
Nema u njemu oblina koje krase neki događaj ili ženu
Samo oštre ivice i nijedna prepelica
Moderan stan i pravolinijski enterijer
Osnovu pakla čini običan kvadrat
Kocka mu je duša ravnostranog zaključka
Stvarno nigde neke devijacije
Neke anarhije u smislu i smeru
Odgurneš li pakao - on ostaje geometrija
Poljubiš pakao – poljubio si prave linije i oštre uglove
Pakao je dosadni tetrapak
Potpuno je prazan i ko god da u njega kroči s nekom nadom
Da ostane ili proveri svoje žute beleške
Vrati se natrag i ćuti
A ja sam izdajnik velikih paklenih naroda
A ja sam izdajnik paklenih naroda


Vojislav Despotov, Tetrapakao”
Fotografija: Gianni Berengo Gardin

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Otići tiho, gotovo nečujno, pomalo kriomice, bez pompe, počasti, titula...