Mjesecu je dosadno


Predugo spavaš i čekaš sreću da te nađe,
to ti je slađe, nego da se davaš.
U tvom životu, prečesto tonule su lađe
i sad si zgađen, ljubavi te strah.

Zar ne razumiješ, svakom treba neko
da ga dodirom budi iz sna.
Moje noći su besane otkad si daleko,
ja sam jedina koja te zna.

Mjesecu je dosadno,
pred tvojim vratima smijeh se čuje.
Uzmi što je ostalo,
sve drugo baci u zrak.

Mjesecu je dosadno,
njemu trebaju smijeh i suze.
Mene ti je poslao,
da skupa grabimo dan.

Preugo sanjaš i čekaš sreću da te nađe,
to ti je draže, nego da se nadaš.
Pred tobom stojim i više ne plaše me straže,
kad osjetim tvoje ruke oko vrata.

Pred tvojim vratima smjeh se čuje.
Uzmi što je ostalo, sve drugo baci u zrak.
Mjesecu je dosadno, njemu trebaju smijeh i suze.
Mene ti je poslao da skupa grabimo dan.


Darko Rundek, Mjesecu je dosadno
Izvode: Natali Dizdar i Darko Rundek
  

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića