Vjerujem ti sve


Slučaj naš kao bezbroj slučajeva oko nas
svakog dana
ti si uspio me uvjeriti sad
da još me voliš isto k'o i prije ti
da ljubav naša ima za te istu draž
ja vjerujem ti, pa makar bila laž

jer otkad jedno kraj drugog živimo
a htjeli smo to
ja znam da se mora prihvatiti čak i laž
zato, mili moj, vjerujem ti sve, vjerujem ti sve, vjerujem ti sve

Život je naš tako monoton i prazan, svaki dan i svaku noć
još nas veže samo navika za sad
i ti i ja se vrtimo u krugu tom
u krugu u kom ostat ćemo zajedno
jer to je sve što nam je ostalo

Ponekad, ipak mi priđeš nježno i poljubiš me
zaustavljam dah, da bih čula riječi te
tada, mili moj, vjerujem ti sve, vjerujem ti sve, vjerujem ti sve


Vjerujem ti sve” 
Izvodi: Josipa Lisac
Tekst: Ivica Krajač

Popularni postovi s ovog bloga

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

(Ne)prilagođen

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni