Karanfile, cvijeće moje


Karanfile, cvijeće moje
karanfile, cvijeće moje
da sam Bogd'o sjeme tvoje
da sam Bogd'o sjeme tvoje

Ja bih znao gdje bih cvao
ja bih znao gdje bih cvao
mojoj dragoj pod pendžere
mojoj dragoj pod pendžere

Kad mi draga ide spati
kad mi draga ide spati
karanfil će mirisati
moja draga uzdisati


Karanfile, cvijeće moje” 
Tekst: Milan Ogrizović
Izvodi: Himzo Polovina

Popularni postovi s ovog bloga

Ivan V. Lalić - Nikad samlji

Teofil Pančić - Darko Rundek i Apokalipso, 20 godina

Lordan Zafranović - Ta slika mi se strašno urezala u sjećanje i negdje mi rekla šta je to pisac

Charles Bukowski - Još jedna propala veza

Patti Smith - Sam Shepard, moj najbolji drug

Ernesto Sabato - Zemlja u kojoj je najveća elektronska komunikacija istovremeno je i zemlja gde je najveća usamljenost ljudskih bića

Zuko Džumhur - To je kao neka ljubav koja ne može da se objasni

Otići tiho, gotovo nečujno, pomalo kriomice, bez pompe, počasti, titula...